Luni.

m-am intors vesela, bronzata si cu chef de vara. aseara ma gandeam ca abia de azi incepe, cu adevarat, vara. insa, dimineata, cand m-am trezit, soarele se ascundea dupa nori si nu-mi dadea o stare chiar buna. acum e innorat, iar eu incerc sa ignor tunetele, ascultand muzica la maxim.
mi-am propus sa ma apuc serios de treaba, de azi : o sa citesc, o sa merg la plaja, o sa vad multe filme si o sa zambesc pentru fiecare raza de soare. n-o sa mai pierd niciun concert si o sa ma ocup de cea care se vrea marea mea seara, vara asta.
in rest, nimic nou. mintea mea e focusata asupra lui. in fiecare seara adorm cu gandul la el, el cel de care mi-e dor. vara era timpul nostru, atunci incepea totul. vara nu e la fel fara el. poate asta e motivul pentru ca nici nu o simt, nu o recunosc. nu mai e vara mea.

constient sau nu, voit sau nu, era mereu cu mine. inca e, permanent, in sufletul meu. mereu o sa fie acolo, chiar daca am renuntat la a-l invata sa ma iubeasca. examenul final l-a picat, la limita, si, chiar daca, uneori, incerc sa ii gasesc justificari, e prea tarziu. ma resemnez cu gandul ca poate l-am invatat sa iubeasca, dar pe altcineva, cerintele mele fiind prea grele pentru el. am capitulat. imi cunostea slabiciunea si as fi riscat prea mult, continuand.
sentimentele mele pentru el nu au aceeasi intensitate, dar, inca, exista. o parte din inima mea va fi mereu a lui. si el stie. si-acum, mi-e dor de el sau, poate, de obisnuinta cu el.
sper sa-mi treaca repede, asa cum se intampla cu toate starile mele, in aceasta perioada.


P.S.: azi : Alberto Garcia ft. Dj Rivero - Forever. pentru ca il voi pastra, pentru totdeauna, cu mine.
P.P.S.: daca puteti, ajutati-o pe Ana. mai multe informatii, aici.

have a sunny day!

Comentarii

  1. Eu in ultimul timp am cam uitat sa ma bucur de vara.Of si cat de fericita eram ca vine vara.Si eu ce fac?O las sa treaca asa pe langa mine?Nu se poate!Stiu ca imi va fi oarecum greu sa trec peste starea asta,dar stiu ca pana la urma voi reusi,ca deobicei.
    Have fun>:d<

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu