Lipsa.

imi cer scuzele de rigoare pentru faptul ca nu am mai postat atat de des ca inainte. duc lipsa de timp, de inspiratie si de chef. chiar nu stiu cat de repede a trecut week-end-ul; poate pentru ca eu sunt intr-un week-end continuu.
ultimele 2 zile au trecut pe nesimtite si s-a acumulat oboseala. azi am dormit pana tarziu si acum ma refac. vreau doar sa stau aici, sa citesc si sa privesc norii care au acoperit cerul. au toate nuantele de gri si arunca din ei stropi mari de ploaie zgomotoasa. vantul aproape culca pomii la pamant, iar tunetele incearca sa sperie. nu a plouat mai mult de 15 minute, dar a fost suficient cat sa umple totul cu apa. mi-a placut ploaia asta de vara, dar cum se face ca ploua exact cand vreau sa merg pe undeva? e deja a treia oara cand ma impiedica sa ies in oras, in club sau la plaja. ce noroc am! sper sa nu se aplice regula asta si in acea mare seara.
am intrat pe ultima suta de metri. sunt agitata, emotionata, entuziasmata si nu prea. devin dificila, am multe de spus si prea putine cuvinte uneori. am sentimente atat de puternice, incat de ar putea striga, le-ar auzi intreg Pamantul. vreau multe si, totusi, nimic. m-am saturat de tot si toate si, mai ales, de mine fara el.

poza asta mi se potriveste cel mai bine. daca as alerga pana in capatul podului si as incerca sa ma arunc, m-ar prinde cineva de mana? la cum sunt in ultima vreme, nu prea cred.


P.S.: azi : Axwell ft. Steve Edwards - Watch the sunrise. pentru ca ador melodia asta. pentru ca am multe amintiri datorate ei.

have a calm week!

Comentarii