marți, 11 august 2009

Premiu.

am primit unul dintre cele mai frumoase cadouri, de la Tasha : premiul "Blog de Oro".
inseamna foarte mult pentru mine, avand in vedere ca nu ma asteptam sa primesc nimic de genul asta, mai ales ca blogul meu abia face 5 luni.

premiul are si cateva reguli :
  • afisarea imaginii;
  • afisarea link-ului celui care ti-a acordat premiul;
  • oferirea premiului altor 10 bloggeri.
primele 2 sunt indeplinite. acum, lista cu cei 10 premiati de mine : 
  1. Prometeu
  2. Hain
  3. Liz
  4. Andreea
  5. Kresta
  6. Maya
  7. Bee
  8. Halatel
  9. VerdeUrsuz
  10. Rox
* 11. Tasha - iti inapoiez darul, ca mentiune, insa, pentru a-l putea da mai departe, oficial, mai multor bloggeri dragi.
multumesc inca o data. apreciez enorm >:D<


P.S.: azi : Vibers ft. Tara McDonald - Revolution. pentru ca stiu ca-ti place, draga Tasha. pentru ca, si eu, ador melodia.

good night!

7 comentarii:

Prometeu spunea...

ihaha mercii mult.sa vad pe cine premiez si eu:))ca mi i-ai luat pe toti..:-?

MÏs§→Ťàsh∂▀‹з ™ spunea...

npc >:D<
Si eu thx back :">
<3

bee spunea...

multumesc:O
>:D<

andreea spunea...

multumesc mult!!!!

>:D<

Roxoxox spunea...

Multumesc. Ti-am intors premiul cu mare drag!

kresta spunea...

Multumesc! Am sa il postez si eu dar putin mai tarziu!

hain spunea...

multumesc si imi pare rau caci nu am putut fi pe faza.multumesc mult!!!!

Trimiteți un comentariu

 
design by Grumpy Cow Graphics | Distributed by Deluxe Templates