Jurnal de calatorie - 1.

traseul asta prin tara a insemnat multe ore de mers cu masina, lucru care imi place enorm. in prima zi am facut cel mai lung drum, aproape 15 ore, cu pauze prin diferitele orase prin care am trecut.
plecarea s-a dat la ora 4 dimineata, motiv pentru care nu am dormit deloc, pentru ca, pana mi-am facut bagajele si m-am pregatit de drum s-a facut aproape 2 si ce rost mai avea o ora si ceva de somn?! m-am gandit ca voi dormi pe parcursul celor cativa kilometri de autostrada, insa nu a fost sa fie asa, caci muzica mea preferata, care rasuna in boxe, imi dadea energie.
in apropiere de Urziceni, am vazut rasaritul unui soare cald si colorat, ce avea sa ne ghideze intreaga zi.

[stiu ca nu e clara poza, dar imi place ca soarele a luat o forma draguta.]

drumul a continuat prin Buzau, Ramnicu Sarat si Focsani, unde am facut urmatoarea oprire, la Carrefour. trebuie sa mentionez ca este mult mai mare decat cel din Constanta. si mult mai frumos in interior.
am ajuns, apoi, la Marasesti.

nu pot sa descriu sentimentele care m-au napadit in acele momente. am simtit mandrie, pentru trecutul glorios al tarii, respect, pentru cei care si-au dat viata pentru noi, si furie, pentru toti cei care nu apreciaza si nu valorifica Romania, asa cum ar trebui.

de la Marasesti am plecat, cu sufletul incarcat de emotie, spre Bacau, Targu Frumos si Iasi. in Tg. Frumos am vazut, din masina, case foarte dragute si o strada frumoasa; in Iasi, insa, am stat cam 2 ore si mi-am format o impresie foarte buna despre acest oras. am fost la moastele Sfintei Parascheva si mi-a placut sa vad ca adultii si batranii inca isi duc copilasii la Biserica, de la o varsta frageda. m-am bucurat, mai ales, pentru ca m-am revazut, parca, pe mine cu bunica mea, cand eram doar un copil si ma ducea de mana, duminica, la slujba.
de la Iasi am ajuns repede la Targu Neamt si, apoi, la Piatra Neamt, unde ne-am cazat. vila era superba, la fel si curtea in care ne-am petrecut serile ce-au urmat.

[parea desprins din povesti.]

[apus la Piatra Neamt.]

seara m-a gasit franta si m-am refugiat repede in pat, pentru a ma reface, mai ales ca ziua urmatoarea se anunta incarcata.

P.S.: azi : Play & Win ft. Laurentiu Duta - Heart song. pentru ca imi place.