Poveste de ianuarie.

cele 12 ore de mers cu masina mi-au lasat timp suficient sa ma gandesc la tot ce e in sufletul meu, tot ce vreau, tot ce simt. nu pot sa spun ca am elucidat, inca, misterul, motivul pentru care mi-e rusine sa dau ochii cu EL. dar m-am inspirat din imaginea unor tineri frumosi si gandul mi-a zburat in ritmul unei povesti calde.

- uff, ce nas rosu ai. cred ca ai inghetat.
- strange-ma in brate. n-o sa-mi mai fie frig.
- vino, o sa impiedic vantul sa ajunga la tine. il voi opri din suflat.
- cum de ai mereu mainile calde, atunci cand ma atingi?
- pentru ca sufletul imi curge prin degete atunci cand te am in brate. ti-am mai zis vreodata ca ai sclipiri de caramel in ochii-ti vii?
- numai cand te privesc pe tine se aprind lumini pe cerul din ochii mei.
- lumea pare altfel cand o privesc alaturi de tine.
- da. dar sa stii ca, dintre toti, tu esti sufletul meu pereche.
- tu ma completezi..
- ..tu stii sa ma iubesti in cel mai frumos mod.
- nu vreau sa te pierd. niciodata nu-ti voi da drumul din bratele mele.
- ar fi cel mai bun lucru care mi s-ar putea intampla!


P.S.: azi : Leona Lewis - Happy. pentru ca imi place. pentru ca e o astfel de perioada a vietii mele.

have a nice day!

Comentarii

Trimiteți un comentariu