miercuri, 30 septembrie 2009

Dialog.

- il vezi si tot ce ai vrea e sa ii gasesti privirea, sa ii furi un zambet. revezi momentele in care ati vorbit si, desi putine, acum par secole. te gandesti ca nici macar nu-ti stie numele, ca poate nici nu te-a observat, in timp ce pentru tine, EL e cel pentru care iubesti zilele de scoala.
cauti motive sa ii vorbesti, sa il fortezi, intr-un fel, sa te observe. nu ceri imposibilul; vrei un salut, un zambet aruncat din politete, o privire care iti va lumina ziua. cat de simplu ar putea sa te-nveselasca, sa iti dea vise noi, sa iti ia orice durere sau urma de oboseala. dar nu stie!
- EL imi controleaza gandurile, de parca a pus monopol pe ele. diminetile, cu rasarituri superbe pe plaja, nu ar fi la fel daca n-ar trebui sa ajung la liceu si sa il vad. pentru ca EL miroase a soare, EL deseneaza sperante, EL rade colorat.
- cum reusesti sa ii identifici vocea, dintre atatea? de ce simti ca e in preajma si iti muti privirea spre usa? de ce te inrosesti chiar si cand il vezi pe fereastra? ce simti? si, daca simti, de ce nu faci nimic?
- cand apare, nici macar nu-mi pot indrepta privirea spre EL. dar il simt si are o energie pe care o transmite si care imi face genunchii sa se inmoaie. si cum as putea sa ii vorbesc cand vocea imi tremura si ma inrosesc pana-n varful nasului? ce as putea sa ii spun? cum?!


P.S.: azi : Daniel Merriweather - Red. pentru ca o ador.

have an easy day!

2 comentarii:

Prometeu spunea...

uff.ce draguta e perioada asta..8->
iti creste inima cand il vezi,nu?

5zambete spunea...

daca imi creste?! imi explodeaza. nu pot sa explic ce e, dar imi face atat de bine..

Trimiteți un comentariu

 
design by Grumpy Cow Graphics | Distributed by Deluxe Templates