Cum îmi hrănesc dorul de mare

Dan Cristian Mihăilescu

Cei care vin pe aici de multă vreme, știu deja că una dintre cele mai bune prietene ale mele este marea. Sunt crescută la malul ei, îi ador toate stările și îmi place să vorbesc cu ea. 

Când vremea e faină și simt pe piele adieri calde de vânt, dacă închid ochii, mă transpun pe nisip. Mi-e dor mereu de ea, mai ales că am găsit câțiva fotografi din Constanța, care reușesc să o surprindă în cele mai frumoase ipostaze. Este și cazul lui Dan Cristian Mihăilescu, unul dintre artiștii care și-a  luat foarte în serios rolul de „portretist” al mării.  

Imaginile pe care el le realizează  în toate anotimpurile, în toate momentele zilei, în toate stările mării – reușesc, parcă, să șteargă sutele de kilometri care mă despart acum de ea. 

Dacă și voi iubiți marea la fel de mult ca mine, dacă simtiți, măcar uneori, nevoia de a o vedea, de a o avea aproape, vă recomand să-i savurați fotografiile acestui constănțean îndrăgostit până în măduva oaselor de mare

Eu nu pot decât să-i mulțumesc pentru că îmi aduce prietena atât de aproape, atât de des...


Comentarii